Η μαθήτρια της Β΄ Λυκείου Μάγδα Νάσσου κέρδισε έπαινο για τη συμμετοχή της στον Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής για τα 200 χρόνια από την απελευθέρωση του Ναυπλίου.
Συγχαρητήρια Μάγδα!!! Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα του μαθητικού διαγωνισμού εδώ.
Μπορείτε να δείτε τα έργα ζωγραφικής που συμμετείχαν στον διαγωνισμό:
https://drive.google.com/file/d/1Oijk585eIcRI9-3eexCXvmiLPUR_g_s_/view






















