Η μαθήτρια της Β τάξης Δάφνη Αυδούση κέρδισε το 9ο βραβείο στον πρώτο πανελλήνιο μαθητικό και νεανικό διαγωνισμό δημιουργικής γραφής και αφίσας. Η Δάφνη συμμετείχε στον Διαγωνισμό Δημιουργικής Συγγραφής: «Διατύπωση σύντομου μηνύματος» (slogan) στο πλαίσιο του Πρώτου Πανελλήνιου Μαθητικού και Νεανικού Διαγωνισμού ‘‘Η Πρώτη Γενικά Χωρίς Καπνό, Χωρίς Άτμισμα’’ που διοργάνωσε η Fair-Life L.C.C., Φροντίδα και Πρόληψη για τον Καρκίνο του Πνεύμονα, με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, κατά το σχολικό έτος 2021-2022.
Συγχαρητήρια Δάφνη! Πάντα δημιουργική!























