
Σας περιμένουμε όλες και όλους, γονείς και μαθητές-μαθήτριες και των τριών τάξεων, μέλη της ευρύτερης σχολικής κοινότητας, των τοπικών και δημοτικών αρχών, του Γυμνασίου και Δημοτικού Σχολείου Αγίας Τριάδας στην καθιερωμένη γιορτή λήξης του σχολικού έτους του Γενικού Λυκείου Αγίας Τριάδας την Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2026, στις 8.30μμ στο προαύλιο του σχολείου μας.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έχει ετοιμάσει τα αναμνηστικά για τα παιδιά που αποφοιτούν φέτος από την Γ΄ τάξη και θα προσφέρει αναψυκτικά και μικρό κέρασμα. Όσοι επιθυμείτε μπορείτε να συμβάλετε με το δικό σας κέρασμα σε φαγητό ή γλυκό.
Ευχαριστούμε τον Δήμο Ναυπλιέων για την ηχητική κάλυψη και τον DJ.
























