Για μια ακόμη χρονιά το σχολείο μας σημείωσε υψηλά ποσοστά επιτυχίας στις πανελλαδικές εξετάσεις και οι μαθητές μας και δικαίωσαν τη μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλλαν για να εκπληρώσουν τα όνειρά τους. Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Αγίας Τριάδας συγχαίρουν τους μαθητές της περυσινής Γ΄ τάξης για τις επιτυχίες τους στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2020 και τους εύχονται ολόθερμα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στην επίτευξη των νέων στόχων τους και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ στην ακαδημαϊκή τους σταδιοδρομία!






















