
Το πήραμε κι επισήμως το βραβείο! Για δεύτερη φορά τα τελευταία δύο χρόνια και 2 στις 2 φορές που λάβαμε μέρος, το σχολείο μας κατάκτησε τη 2η θέση στον 15ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους “Cinema… διάβασες;” που διοργάνωσαν το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, το Σπίτι της Κύπρου (πρεσβεία Κυπριακής Δημοκρατίας) κ.ά. επίσημοι φορείς. Η ταινία μας με τίτλο: “Αγαπημένη μας γιαγιά” αποτέλεσε εξολοκλήρου μία πρωτότυπη δημιουργία από το σενάριο, τη σκηνοθεσία, τα σκηνικά και κοστούμια ως τη μουσική και βέβαια την ερμηνεία από ομάδα μαθητών-τριών της Α΄ Λυκείου του σχολικού έτους 2024-2025 (φέτος Β΄ Λυκείου) και καθηγητών-τριών με υπεύθυνη την Μαρία Αλημπέρτη και τους Πάτρα Αγγέλαινα και Θάνο Σπανό. Γονείς πρόσφεραν τα σπίτια τους για τα γυρίσματα και πολύ ζεστή “γιαγιαδίστικη” φιλοξενία ενώ ξεχωριστές ευχαριστίες οφείλονται στον Κωνσταντίνο Καταρτζή Αλημπέρτη για την ανιδιοτελή τεχνική του βοήθεια. Με την ευκαιρία της παρουσίας μας στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού για την τελετή, ομάδες μαθητών και μαθητριών έλαβαν μέρος σε ψηφιακή περιήγηση με θέμα: “Το εργαστήριο του Φειδία στην αρχαία Ολυμπία”, Η βράβευση επισφραγίστηκε με παραδοσιακό ελληνικό γλέντι σε κουτούκι του ιστορικού κέντρου της Αθήνας.


























