Την Παρασκευή, 15 Μαρτίου 2019, με τη συνδρομή του Υπεύθυνου Σχολικών Δραστηριοτήτων της ΔΔΕ Αργολίδας κ. Γιάννη Γιατράκου, υλοποιήθηκε στον χώρο του σχολείου μας ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: “Ερευνάμε και συζητάμε για τον Κυβερνήτη Ιωάννη Καποδίστια”, από τον Τομέα εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων.
Το πρόγραμμα είχε διάρκεια 2 ωρών απευθύνθηκε στη Β΄ τάξη του σχολείου μας.






















