Χάρη στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας στον οποίον είμαστε πάντοτε ευγνώμονες, κόψαμε και φέτος την πρωτοχρονιάτικη πίτα στα τμήματα και στον Σύλλογο Διδασκόντων. Οι πίτες σπιτικές και πεντανόστιμες. Προσφορά του Συλλόγου και τα δώρα για τους τυχερούς. Τυχερή φέτος η καθηγήτρια Γαλλικών Νέλλη Βούρτση που της ευχόμαστε η τύχη να είναι πάντα μαζί της. Το ίδιο ευχόμαστε και στα παιδιά που κέρδισαν το φλουρί της τάξης τους. Υγεία, ευτυχία, αγάπη, γαλήνη και πρόοδο ευχόμαστε όμως για όλη τη σχολική μας κοινότητα: παιδιά, γονείς, εκπαιδευτικούς και προσωπικό. Προκοπή προσωπική και συλλογική! Και του χρόνου!

































