


Τα παιδιά της Α΄ τάξης με τους συνοδούς εκπαιδευτικούς, Γεωργία Κατσίρη και Άκη Κουτσουπιά, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις ομορφιές και την Ιστορία της Πύλου και της Καλαμάτας σ’ ένα διήμερο που θα μείνει σε όλους αξέχαστο. Οι μαθητές μας διακρίθηκαν για το κέφι και τη ζωντάνια αλλά και για την άψογη συμπεριφορά τους καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδρομής. Έμαθαν κι απέκτησαν εμπειρίες συμβιώνοντας και διασκεδάζοντας. Πάντα τέτοια!

























