Τιμήσαμε και φέτος την Εθνική μας Παλιγγενεσία στη σημαιοστολισμένη αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας. Ο φετινός εορτασμός ήταν αφιερωμένος στα 200 χρόνια από την ηρωική Έξοδο του Μεσολογγίου.

Πέντε μαθητές και μαθήτριες ως νέοι ιστορικοί παρουσίασαν με άριστη άρθρωση τα γεγονότα και απήγγειλαν αποσπάσματα από ποιήματα του Διονυσίου Σολωμού,

η ορχήστρα μας ερμήνευσε υπέροχα επετειακά τραγούδια και τέσσερις μαθήτριες με μαθητευόμενο τον διευθυντή χόρεψαν χασάπικο! Η γιορτή έκλεισε με τον Εθνικό μας Ύμνο.


































